Psychologia przesłuchań

Psychologia przesłuchań

Szkolenie specjalistyczne mające na celu ukazanie psychologii prowadzenia przesłuchania, poznania osobowości rozmówcy i zastosowanie odpowiednich technik do pozyskania informacji. Szkolę ucząc tego, jak dane zachowania przede wszystkim przesłuchującego mają wpływ na ocenę sytuacji, myśli i decyzje osoby przesłuchiwanej. Wspólnie odpowiadamy na najważniejsze pytania: czy dobre przesłuchanie oznacza tylko dobrze zadane pytania?

W programie między innymi: 

  • czym jest przesłuchanie w oczach rozmówcy
  • jakie procesy generuje u rozmówcy przesłuchanie
  • jakie znaczenie w kontekście układania pytań mają pierwsze informacje o rozmówcy
  • czym jest osobowość i jak wpływa na reakcje w sytuacjach stresu
  • jakie reakcje powoduje stres a jakie kłamstwo
  • czym jest manipulacja i wywieranie wpływu oraz jak używać tych technik w celu pozyskania informacji
  • psychologia rozmowy – jak rozmawiać a nie tylko mówić
  • psychologia rozmówcy – język korzyści który mówi o naszych potrzebach
  • motywacja czynu –w jaki sposób ją rozpoznać
  • techniki grania ról i wchodzenia w buty rozmówcy
  • nauka siebie –jakie sytuacje mają na mnie wpływ? Gdzie są moje słabe punkty, jakie tematy powodują u mnie zmianę nastawienia i oceny rozmówcy? 
  • narzędzia do prowadzenia efektywnego przesłuchania
  • nauka rozpoznawania oznak kłamstwa
Spotkajmy się!

Kalendarz szkoleń

dla firm i grup zorganizowanych

Nadchodzące szkolenia

Minione szkolenia