• Wykrywanie kłamstwa

Wykrywanie kłamstwa

WYKRYWANIE KŁAMSTWA

warsztaty w tej tematyce dzielą się na II części: podstawową i zaawansowaną.

Warsztaty zawierają:

  • – Metody wykrywania kłamstwa przy bezpośrednim kontakcie,
  • – techniki rozmów otwierających,
  • – naukę interakcji z każdym człowiekiem,
  • – naukę praktyczną rozpoznawania sygnałów werbalnych i niewerbalnych związanych z zatajaniem informacji chroniącą przed np. kradzieżą tożsamości w banku,
  • – wywiad/rozmowę mającą na celu przyznanie się do kłamstwa.

DLA KOGO – dla Osób pracujących w branżach wymagających rozpoznania kłamstwa, między innymi dla: – Pracowników Działów Bezpieczeństwa – Pracowników Działów Obsługi Klienta – Pracowników Działów Sprzedaży – Pracowników Działów Defraudacji, Nadużyć, Weryfikacji Tożsamości – Pracowników Działów Przeciwdziałaniu Nadużyciom.

 

WYKRYWANIE KŁAMSTWA w rozmowach telefonicznych

warsztaty w tej tematyce dzielą się na II części: podstawową i zaawansowaną.

Warsztaty mają na celu naukę w praktyce rozpoznawać kłamstwo w przypadku rozmów telefonicznych. Uczestnik zostaje wyposażony w narzędzia służące rozpoznawaniu prawdziwych intencji osób ubiegających się o nielegalne pozyskanie korzyści materialnych.

Warsztaty zawierają:

  • – Psychologię kłamstwa (teorię i praktykę),
  • – pracę z głosem i zadawaniem pytań, naukę teoretyczną i praktyczną z zakresu rozpoznawania kłamstwa,
  • – naukę praktyczną rozpoznawania sygnałów werbalnych związanych na przykład z próbą wyłudzenia pieniędzy,
  • – naukę praktyczną odczytywania znaczenia języka jakiego używa osoba, z którą rozmawiamy w kontekście rozpoznania intencji,
  • – trening rozmów,
  • – wywiad/rozmowę mającą na celu przyznanie się do kłamstwa,
  • – napisanie i przygotowanie gotowych skryptów rozmów w sytuacjach kłamstwa.

 

NOWE NARZĘDZIE HR wykrywanie kłamstwa w procesie rekrutacji i selekcji pracownika

warsztaty w tej tematyce dzielą się na II części: podstawową i zaawansowaną.

Jest to nowatorskie, intensywne szkolenie mające na celu przekazanie wiedzy z zakresu rozpoznawania kłamstwa w procesie rekrutacji i selekcji pracownika przeznaczone dla Pracowników Działów HR a także Osób na Stanowiskach Kierowniczych.

Warsztaty zawierają:

  • – Naukę psychologii podpisu kandydata,
  • – naukę czytania pracownika po wyglądzie,
  • – naukę tworzenia profilu osobowościowego kandydata w oparciu o tzw. biały wywiad,
  • – naukę pozyskiwania informacji,
  • – naukę rozmowy mającej na celu wykrycie kłamstw,
  • – naukę pisania zadań do assesment center mających na celu wykrycie kłamstwa oraz poznania pożądanych umiejętności i cech charakteru kandydata.

 

WYKRYWANIE KŁAMSTWA w praktyce procesowej

Warsztaty w tej tematyce dzielą się na II części: podstawową i zaawansowaną.

Warsztaty zawierają:

  • – naukę rozpoznawania nieszczerości świadka oraz metody prowadzenia przesłuchań,
  • – naukę prowadzenia rozmów wyjaśniających tzw. przesłuchań z nastawieniem na rozpoznawanie kłamstwa,
  • – techniki zadawania pytań ‚przynęta’,
  • – ćwiczenia wywieranie wpływu w celu uzyskania informacji.

DLA KOGO Warsztaty skierowane są dla Pracowników mających na co dzień styczność z wymiarem sprawiedliwości oraz przesłuchaniami w formie procesowej. Między innymi dla: Służb Mundurowych, Prawników, Adwokatów, Radców Prawnych, Sędziów, Komorników, Detektywów, Biegłych Sądowych.

Sprawdź najbliższy termin szkolenia otwartego
Terminy szkoleń
Wykup szkolenie w Twojej Firmie
Skontaktuj się
Umów się na konsultacje indywidualne
Skontaktuj się