Psychologia komunikacji
Jak pisze Brene Brown „zaufanie bierze się z drobiazgów…” wśród nich jest właściwa komunikacja z Zespołem oparta na pytaniach, aktywnemu słuchaniu i rozumieniu potrzeb.
Jako psycholog i terapeutka pracuję w nurcie Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach, w której najważniejsze są ZASOBY.
Poprzez moje wieloletnie doświadczenie z zakresu profilowania behawioralnego łącze w tym szkolenie wiedzę z umiejętnościami czytania człowieka i lepszego rozumienia jego potrzeb a tym samym np. motywacji do pracy.
Moje szkolenie zawiera naukę:
- otwierania rozmówcy, na którą składa się dobra atmosfera i otwarte pytania
- słuchania i informacji zwrotnej opartej na uczuciach i empatii a nie ocenie
- mowy ciała i tego jak ciało mówi nam to, czego nie słyszymy. Dodatkowo pokazuję jak za pomocą prawidłowo użytej mowy ciała wzmocnić swoją pozycję jako lidera, przywódcy.
- odwagi w przywództwie – zrozumienia siły psychologii i miękkich umiejętności w procesie jakim jest zarządzanie Zespołem
Każde szkolenie dopasowuję do potrzeb i tworzę indywidualny scenariusz.
Szkolenie ma na celu naukę psychologii komunikacji werbalnej i niewerbalnej.