Psychologia komunikacji

Psychologia komunikacji

Jak pisze Brene Brown „zaufanie bierze się z drobiazgów…” wśród nich jest właściwa komunikacja z Zespołem oparta na pytaniach, aktywnemu słuchaniu i rozumieniu potrzeb.

Jako psycholog i terapeutka pracuję w nurcie Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach, w której najważniejsze są ZASOBY.

Poprzez moje wieloletnie doświadczenie z zakresu profilowania behawioralnego łącze w tym szkolenie wiedzę z umiejętnościami czytania człowieka i lepszego rozumienia jego potrzeb a tym samym np. motywacji do pracy.

Moje szkolenie zawiera naukę:

  • otwierania rozmówcy, na którą składa się dobra atmosfera i otwarte pytania
  • słuchania i informacji zwrotnej opartej na uczuciach i empatii a nie ocenie
  • mowy ciała i tego jak ciało mówi nam to, czego nie słyszymy. Dodatkowo pokazuję jak za pomocą prawidłowo użytej mowy ciała wzmocnić swoją pozycję jako lidera, przywódcy.
  • odwagi w przywództwie – zrozumienia siły psychologii i miękkich umiejętności w procesie jakim jest zarządzanie Zespołem

Każde szkolenie dopasowuję do potrzeb i tworzę indywidualny scenariusz.

Szkolenie ma na celu naukę psychologii komunikacji werbalnej i niewerbalnej.

Spotkajmy się!

Kalendarz szkoleń

dla firm i grup zorganizowanych

Nadchodzące szkolenia

Minione szkolenia